loading...
بن بست اردیبهشت
سام نجفی بازدید : 161 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (0)
با تو ايمنم

و با تو سرشارم  ... از هر چه زيباييست

                                            پناهم باش "

تا سنگيني غربت  از شانه هايم فرو ريزد

و ملال تنهايي ، از چشمهايم

 

من از دور دستها آمده ام

از مزارع گندم

از كرتهاي جاليز

و از سرزميني كه آسمانش تنها دو پيرهن دارد

روزها آبي مي پوشد

و شبها پيراهني بلند         

كه تاب مي خورد در رقص هزار و يك ستاره روشن

من از دور دستها آمدم

از كوچه هاي كودكي

از شهر رنگين قصه هاي پدر در شبهاي كشدار زمستان

و از چشمهاي هستي بخش مادرم

كه تمام مهرباني اش را در نگاهش به من مي بخشيد

 

باورم كن  ، كه شعر در من

طغيان يگانگي است

و حماسه دوست داشتن

من ديگر گونه دوست مي دارم

و ديگر گونه يگانه ام

مرا تنها مي توان با من سنجيد ...

و تو را تنها با تو ...

كه سالها در جستجويت بوده ام

 

با تو آبي مي بينم  ، تمام بينايي ام را

چشمانت ؛ شكوه شكيبايي

گيسوانت  ؛ ادامه بارانها

و دلت  ؛ ترانه درياهاست

زمزمه سر انگشتان باد در خواب خوش گيسوانت

زيبايي شاعرانه اي است كه دلم را به بازي مي گيرد

و نجابت كلامت ؛  آنچنانكه هر كلام ديگر را بي رنگ مي كند

در چشم انداز هر كجاي طبيعت تو را مي بينم...

در چشمه ، در رود ، در دريا ،

در گل ، در درخت ، در جنگل ،

در دره ،  در دشت ،  در كوه

با اينهمه

هنوز در تو حيرانم

كه تمامي عشقي در يك وجود

و تمامي آرزويي در يك لباس

 

محدرضا عبدالملكيان



دانلود فایل صوتی شعر در ادامه مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به سایت تبادل لینک با ما خوش آمدید شما می توانید به آسانی لینک خود را در سایت ما ثبت کنید و لذت شیرین وب نویسی با بازدید بالا را تجربه کنید ثبت لینک در دایرکتوری بست لینکز رایگان می باشد فقط توجه کنید بعد از ثبت لینک خود لینک ما را حذف نکنید تمامی لینک ها به صورت خودکار هر 24 ساعت یکبار بررسی می شوند و در صورت نبود لینک ما در وب سایت شما لینک شما برای همیشه از دایرکتوری ما پاک خواهد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 7,547
  • کدهای اختصاصی
    شعر کوتاه ایرانی شعر کوتاه غمگین شعر زیبا شعر کوتاه هایکو ایرانی